برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تحلیل محتوای کتاب های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای مولفه های آموزش چند فرهنگی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: چهارباشلو حسين*,صفايي محمدحسين,روشن قياس عماد,عبدي ايمان
 
 *دانشگاه خوارزمي
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه بوعلي سينا
زمان:  1395دوره 14
 
چکیده: 

پژوهش حاضر با هدف آگاهي از ميزان توجه به مولفه هاي آموزش چند فرهنگي در محتواي کتاب هاي درسي مطالعات اجتماعي دوره آموزش ابتدايي انجام شد. ...

 
کلید واژه: آموزش چند فرهنگي، مطالعات اجتماعي، آموزش ابتدايي، تحليل محتوا
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 759   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی