برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات) فاوا (در جریان آموزش و یادگیری بر خودتنظیمی یادگیری فراگیران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: معيني كيا مهدي,آرياني ابراهيم*,بيگدلي زهرا
 
 *دانشکده علوم تربيتي و روانشناسي، دانشگاه محقق اردبيلي، اردبيل، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس يادگيري الكترونيكي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن يادگيري الكترونيكي ايران
زمان:  1395دوره 11
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: فراتحليل، فاوا، آموزش و يادگيري، خودتنظيمي يادگيري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 83   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی