برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی انطباق عناصر برنامه درسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزه های رویکرد سازنده گرایی از دیدگاه استادان دانشگاه پیام نور

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: داستانپور طيبه*,كرمعليان حسن*
 
 *گروه علوم تربيتي، دانشگاه پيام نور
 
عنوان همایش: كنفرانس يادگيري الكترونيكي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن يادگيري الكترونيكي ايران
زمان:  1395دوره 11
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: دانشگاه پيام نور، يادگيري الكترونيكي، سازنده گرايي، برنامه درسي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 163   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی