کيفيت خدمات الکترونيکي مفهومي است که در چند دهه اخير بسيار مورد توجه محققين قرار گرفته است. از طرفي کيفيت خدمات الکترونيک و ارزيابي آن در بخش هاي دولتي، بر خلاف بخش خصوصي، کمتر مورد مطالعه قرار گرفته است و مي توان گفت معرفي کيفيت خدمات الکترونيک در بخش دولتي پديده نسبتا جديدي است. از اين رو هدف تحقيق حاضر شناسايي و رتبه بندي مولفه هاي موثر بر کيفيت خدمات الکترونيکي سازمان امور مالياتي کشور از ديدگاه کاربران وب سايت اين سازمان مي باشد. جامعه مورد مطالعه شامل موديان سازمان امور مالياتي در سطح شهر اصفهان مي باشد. رتبه بندي عوامل موثر بر کيفيت خدمات الکترونيکي سازمان امور مالياتي کشور با استفاده از تحليل سلسله مراتبي فازي صورت گرفته است؛ و با توجه به نتايج بدست آمده مي توان گفت از ديدگاه موديان مالياتي، ابعاد کيفيت سيستم، کيفيت خدمات و کيفيت اطلاعات به ترتيب مهمترين و در بين مولفه ها، قابليت اطمينان، اعتماد و امنيت بالاترين رتبه را در بين مولفه هاي موثر بر کيفيت خدمات الکترونيکي در سازمان امور مالياتي داشتند.