مشخصات مقاله عنوان: تحلیل ارتباط علی تصویر فروشگاه با قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی نوع ارائه: مقاله نویسنده: يوسفي مهريان سيده طيبه,نصراصفهاني داوود,فلاح محسن عنوان همایش: همايش ملي انجمن علمي مديريت ورزشي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن علمي مديريت ورزشي ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تصوير فروشگاه، قصد خريد، مشتريان، محصولات ورزشي، ياسوج مقالات نشریه ای مرتبط: ارزیابی شاخص های تحمل به تنش خشکی در مراحل مختلف رشد ژنوتیپ های نخودتاثیر محدودیت آب بر عملکرد سه رقم نخوداثرات کمبود آب بر رشد و عملکرد دو رقم نخود در تراکم های مختلفتاثیر قطع آبیاری از ابتدای گلدهی و غلاف دهی تا رسیدگی، بر عملکرد و اجزای آن در پنج رقم رایج نخود منطقه کرمانشاهواکنش عملکرد و اجزای عملکرد ارقام نخود (.Cicer arietinum L) به آبیاری تکمیلی در مراحل مختلف فنولوژی مقالات همایشی مرتبط: تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان ورزشی شهر ساریتاثیر بازاریابی عصب شناختی (نورومارکتینگ) بر افزایش قصد خرید مشتریان محصولات ورزشیبررسی ارتباط تخفیف قیمت با تصویر فروشگاه های ورزشی در شهر یاسوجتحلیلی بر عوامل موثر بر قصد خرید مجدد مشتریان از محصولات ورزشی مارک راینتحلیل ارتباط علی گرایش های رفتاری با قصد خرید مصرف کنندگان محصولات ورزشی شهر یاسوج ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 99 آخرین های بلاگ دسترسی رایگان به مجموعه داده هابررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برق ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی