مشخصات مقاله عنوان: بنچ مارکینگ ابزاری مناسب برای بین المللی شدن دانشگاه ها نوع ارائه: مقاله نویسنده: شرفي محمد* *دانشگاه علامه طباطبائي عنوان همایش: كنگره ملي آموزش عالي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن ملي آموزش عالي ايران زمان: 1395, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: آموزش عالي، بين المللي شدن، بهبود کيفيت، عملکرد مقالات نشریه ای مرتبط: مطالعه مقدماتی تعیین ویژگی های الیاف شترهای بومی ایرانبررسی ابعاد الیاف ممرز در منطقه آستارابررسی خواص مکانیکی بتن سبک سازه ای با استفاده از الیاف ترکیبیمقایسه تطبیقی بیومتری الیاف دو کلن موفق صنوبر در استان گیلانبررسی فراسنجه های ژنتیکی و محیطی بر وزن بیده و خصوصیات الیاف پشم گوسفند بلوچی مقالات همایشی مرتبط: بین المللی شدن دانشگاه هااهداف، استراتژیها و رویکردهای بین المللی شدن دانشگاههاارزیابی وضعیت کنونی نظام آموزش عالی ضرورت اجرای سیاست بین المللی شدن دانشگاه ها در ایرانرسالت دانشگاه در عرصه بین المللی شدنمروری بر راهکارهای اجرای بین المللی سازی دانشگاه ها ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 69 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی