مشخصات مقاله عنوان: بررسی رابطه بین رویکردهای یادگیری و ادراک از ساختار اهداف کلاس با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نوع ارائه: مقاله نویسنده: دادا سميه,محبي نورالدين وند محمدحسين عنوان همایش: كنگره ملي خانواده سالم نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن مشاوره ايران، دانشگاه شهيد چمران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: رويكردهاي يادگيري، ادراك از ساختار اهداف كلاس، پيشرفت تحصيلي مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي تاثير جو رواني - اجتماعي كلاس بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان پايه پنجم ابتدايي شهرستان كاشانرابطه رويكردهاي يادگيري با عملكرد تحصيلي كيفي و كمي دانشجويان كارشناسي دانشگاه يزدادراك دانش آموزان از محيط روانشناختي كلاس و رابطه آن با پيشرفت تحصيلي، انگيزش دروني اضطراب آنانالگوي ساختاري رابطه خودكارآمدي، سودمندي ادراك شده و پيشرفت تحصيلي: بررسي نقش واسطه اي يادگيري خود نظم بخشپيشبيني پيشرفت تحصيلي با استفاده از رويکردهاي يادگيري و ادراک از ساختار اهداف کلاس در دانشجويان کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز مقالات همایشی مرتبط: پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس مسئولیت پذیری و ادراک از محیط کلاس دانش آموزان پسر متوسطهبررسی رابطه بین پنج عامل شخصیتی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهوازرویکردهای اثربخش در مدیریت کلاس های چندپایهبررسی و مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه و عادی در مدارس ابتداییبررسی رابطه بین سبک های یادگیری فیزیولوژیکی و خلاقیت با پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان بازدید یکساله 57 آخرین های بلاگ تست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگلبرقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متنآیا میان تعداد نویسندگان یک مقاله و تعداد استنادات آن رابطه وجود دارد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی