برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

شناسايي تاثير ابعاد بازاريابي کارآفرينانه بر کيفيت خدمات، رقابت پذيري و رضايتمندي مشتري (مطالعه موردي: بر بنگاه هاي کوچك و متوسط شهرك صنعتي چهاردانگه استان تهران)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: مقدم ابوالفضل*,اميرحسيني زهرا,فريدچهر الهام
 
 *دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرقدس
 
عنوان همایش: کنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت و مهندسي صنايع
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: بازاريابي كارآفرينانه، رضايتمندي مشتري، رقابت پذيري، بنگاه هاي كوچک و متوسط
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 218   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی