مشخصات مقاله عنوان: تعیین رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در باشگاه های بدنسازی شهر شیراز نوع ارائه: مقاله نویسنده: قرباني قهفرخي ليلا,قانع محمد عنوان همایش: همايش ملي انجمن علمي مديريت ورزشي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن علمي مديريت ورزشي ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: رضايت مشتريان، کيفيت خدمات، باشگاه هاي بدنسازي مقالات نشریه ای مرتبط: مقايسه رضايتمندي مشتريان باشگاه هاي بدنسازي خصوصي و دولتي مردان شهر تهران بررسي و مقايسه رضايت مندي مشتريان زن باشگاه هاي بدنسازي خصوصي و دولتي شهر تهرانبررسي و مقايسه رضايت مندي مشتريان زن باشگاه هاي بدنسازي خصوصي و دولتي شهر تهرانبررسي عوامل موثر بر رضايتمندي مشتريان باشگاه هاي بدنسازي خصوصي بانوانطراحي مدل تاثيرگذاري مديريت ارتباط با مشتري (سي.آر.ام) بر رضايت مندي مشتريان از کيفيت خدمات بر اساس مدل سروکوال در باشگاه هاي بدنسازي و ايروبيک مقالات همایشی مرتبط: تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده بر وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی بر اساس مدل سروکوال (با نقش میانجی رضایتمندی مشتریان)پیش بینی رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر شیراز بر اساس بازریابی رابطه مندتاثیر بازریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر شیراز به برندرتبهبندی عوامل موثر بر مدیریت تجربه مشتری در باشگاه های بدنسازی و ایروبیک شهر تهرانرتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت تجربه مشتری در باشگاه های بدنسازی و ایروبیک شهر تهران بازدید یکساله 64 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی