مشخصات مقاله عنوان: بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ویژگی های فرهنگ سازمانی نوع ارائه: مقاله نویسنده: مدادي الهه,كشكر سارا,صدقي حسن عنوان همایش: همايش ملي انجمن علمي مديريت ورزشي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن علمي مديريت ورزشي ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتري، فرهنگ سازماني مقالات نشریه ای مرتبط: مديريت ارتباط با مشتريبررسي رابطه مديريت دانش مشتري بر وظايف مديريت ارتباط با مشتري در يک بيمارستان نظاميمديريت فرهنگ سازمانيتوسعه يك مدل مفهومي براي طراحي سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM)مديريت دانش در ارتباط با مشتري مقالات همایشی مرتبط: مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکیتاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازاریابی رابطه ای بر حفظ مشتریبررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکیتحلیل و آسیب شناسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سطح عملیاتیتحلیلی بر عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر صنعت بیمه کشور بازدید یکساله 146 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی