برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر عناصر تعهد سازماني (مطالعه موردي؛ شرکت تقطيران کاشان)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: فاطري حميدرضا,صباغيان علي
 
 
 
عنوان همایش: کنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت و مهندسي صنايع
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: بازاريابي داخلي، تعهد عاطفي، تعهد اجباري، تعهد هنجاري، تعهد سازماني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 79   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی