برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهر بردسکن

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: قانعي علي,اكبري احمد
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و علوم انساني
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1395دوره 3
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: روش فعال، روش مبتني بر شک دکارتي، روش سنتي، خلاقيت ،تفکر خلاق و عملکرد تحصيلي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 21   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی