مشخصات مقاله عنوان: تمایز بازار سنتی و بازار مدرن و کارکردهای اجتماعی و اقتصادی آن نوع ارائه: مقاله نویسنده: دربان علي*,عزيزي شيركوهي زهرا,مرادي فر مريم *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد مسجد سليمان عنوان همایش: كنفرانس دو سالانه جامعه و معماري معاصر نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه معماري و شهرسازي سفيران مهرازي با همكاري دانشگاهها و مراكز علمي كشور زمان: 1395, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: بازار سنتي، بازار مدرن، کارکردهاي اجتماعي، اقتصادي مقالات نشریه ای مرتبط: مطالعه انسان شناختي بحران هاي اقتصاد سنتي در گذار به موقعيت جديد (مطالعه موردي بازار سنتي تهران)قدرت بازار ايران در بازار جهاني زعفرانبرنامه ريزي راهبردي، براي سامان دهي بازارهاي سنتي ايران (مطالعه موردي: بازار سنتي تبريز)ارايه الگويي براي ارزيابي و مديريت ريسك بازار (مطالعه موردي: بازار همدان)بازار به مثابه ميدان: تحليل بورديويي بازار با تاکيد بر بازار سنتي تهران مقالات همایشی مرتبط: بررسی تطبیقی بازار در چهار بوم فرهنگ (نمونه موردی: بازار تبریز، بازار اصفهان، بازار بوشهر، بازار رشت)سرمایه اجتماعی در بازار تجریشتاثیر بلوغ و آمادگی الکترونیکی بر بازار سرمایهروش پیشنهادی به منظور تطبیق معاملات خارج از بازار و بازار عمده فروشی برق ایرانبررسی کالبد بازار شهر سنتی از تفکر و اندیشه اسلامی (نمونه موردی بازار همدان) بازدید یکساله 330 آخرین های بلاگ شماره گذاری خطوط در وردمعرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگل ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی