هدف پژوهش حاضر بررسي بين رضايت مشتري با رضايت شغلي کارمندان و عملکرد سازماني در شرکت بهمن در سال 1395 مي باشد. پژوهش حاضر با توجه به هدف از نوع کاربردي و بر اساس ماهيت، از نوع توصيفي و همبستگي مي باشد. جهت جمع آوري اطلاعات مورد نياز، براي نگارش ادبيات تحقيق از بررسي کتابخانه اي و براي جمع آوري داده ها در خصوص سوال هاي تحقيق از روش ميداني و با استفاده از پرسشنامه هاي استاندارد استفاده شده است. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه رضايت شغلي (JDI), چک ليست ارزيابي و تحليل عملکرد سازمان و پرسشنامه رضايت مشتري بود. پرسشنامه رضايت شغلي بين 100 نفر از کارمندان, پرسشنامه رضايت مشتري بين 50 نفر از مراجعان و چک ليست عملکرد سازمان توسط پژوهشگر تکميل شد. داده هاي پژوهش پس از گردآوري با استفاده از آزمون همبستگي پيرسون و رگرسيون خطي با رعايت پيش فرض ها و آزمون هاي معناداري از طريق SPSS تجزيه و تحليل شد. يافته هاي به دست آمده از پژوهش نشان داد 47.0 درصد از واريانس رضايت شغلي از طريق مولفه رضايت مشتري تبيين و توجيه شده است و 68.3 درصد از واريانس رضايت مشتري از طريق متغير عملکرد سازماني تبيين و توجيه شده است و 57.3 درصد از واريانس رضايت شغلي از طريق مولفه عملکرد سازماني تبيين و توجيه شده است (سطح معناداري ملاک بود.)P?0.05