برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط (مورد کاوی: صنعت پوشاک- ده برند برتر پوشاک برند ایرانی در تهران و 4 برند مطرح ایتالیا تحت لایسنس در ایران و ایتالیا)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: طالبي كامبيز,تقوي سيده زهرا*
 
 *دانشكده كارآفريني، دانشگاه تهران
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي مديريت و اقتصاد جهاني
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه علم و فرهنگ
زمان:  1395دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: برندسازي کارافرينانه، شرکت هاي کوچک و متوسط، برندسازي در شرکت هاي کوچک و متوسط، صنعت پوشاک
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 103   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی