مشخصات مقاله عنوان: بررسی مقایسه ای دو روش تدریس پیش سازمان دهنده و تدریس در گروه های کوچک بر یادگیری دانشجویان نوع ارائه: مقاله نویسنده: گازراني اكرم* *دانشگاه علوم پزشکي بجنورد عنوان همایش: همايش كشوري آموزش علوم پزشكي نوع همایش: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي حامی: دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد زمان: 1393, دوره 15 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تدريس، پيش سازمان دهنده، بحث در گروه هاي کوچک، يادگيري، دانشجويان مقالات نشریه ای مرتبط: سبك هاي يادگيري، ارزيابي و تدريسمقايسه رضايتمندي دانشجويان از تدريس فيزيولوژي به روش سنتي و تلفيقيروش هاي تدريس فعالدرک دانشجويان از تدريس موثر در آموزش پرستاري: يک مطالعه کيفيمشارکت دانشجويان در کلاس درس و راهکارهاي ارتقاي آن، يک مطالعه مروري مقالات همایشی مرتبط: مقایسه تاثیر روش های تدریس بر یادگیری دانشجویاندیدگاه دانشجویان از میزان موفقیت روش تدریس مشارکتیبررسی نظرات دانشجویان نسبت به چالش های مشارکت در فرآیند تدریسمقایسه تاثیر روش های تدریس بحث گروهی و سمینار دانشجویی بر سطح یادگیری دانشجویان در درس حسابرسی دواستفاده از الگوی تدریس پیش سازمان دهنده در سطح آموزش عالی؛ راهی برای افزایش یاددهی و یادداری دانشجویان بازدید یکساله 187 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی