مشخصات مقاله عنوان: ابعاد تداعی برند در لیگ های ورزشی از دیدگاه خبرگان ورزشی "مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال" نوع ارائه: مقاله نویسنده: يوسفي بهرام,صادقي بروجردي سعيد,آقايي رقيه عنوان همایش: همايش ملي انجمن علمي مديريت ورزشي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن علمي مديريت ورزشي ايران زمان: 1393, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تداعي برند، ويژگي ها، فوايد، ليگ برتر فوتبال و مديريت برند مقالات نشریه ای مرتبط: نظام اطلاعات بالینی دیابت در چند کشوراستفاده از اطلاعات در بیمارستان ها: مطالعه کیفیبررسی مقایسه ای روند نظام مدیریت اطلاعات در بخش مدارک پزشکی بیمارستان آیت اله کاشانی با استانداردکیفیت اطلاعات و دیدگاه کاربران سیستم اطلاعات بیمارستانی در بیمارستان های آموزشی مشهدارزیابی سطح تکامل نظام اطلاعات سلامت شهرستان بر اساس راهنمای سازمان جهانی سلامت مقالات همایشی مرتبط: عوامل و چالش های بیرونی مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران و ارائه مدلمقایسه ارزش برند لیگ های فوتبال برتر دنیاتاثیر مولفه های مدل 4c بر ارزش ویژه برند تیم های لیگ برتر فوتبال ایرانبررسی رابطه بین معروفیت و تداعی برند با ترجیح برند کالای ورزشی ایرانیهویت هواداران و تداعی و وفاداری آنان به برند تیم ورزشی در بین هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 72 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی