برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

ارزیابی تاثیر روش های مختلف آموزشی بر میزان یادگیری در بخش های ماژور و مینور از دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1392

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: مسجدي منصور*,علي پور الهام,سميعي مهسا,دشتي شهلا,نشاط آور راضيه,باقري لنكراني عليرضا
 
 *دانشگاه علوم پزشکي شيراز
 
عنوان همایش: همايش كشوري آموزش علوم پزشكي
نوع همایش:  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
حامی:  دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 15
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: روش هاي آموزشي، دانشجويان پزشکي، آموزش هاي باليني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 76   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی