برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقایسه تاثیر روش های تدریس بر یادگیری دانشجویان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: باديه پيماي جهرمي زهره*,اسلامي اكبر رسول,پرندآور نحله
 
 *دانشگاه علوم پزشکي جهرم
 
عنوان همایش: همايش كشوري آموزش علوم پزشكي
نوع همایش:  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
حامی:  دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 15
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: روش تدريس، يادگيري، دانشجويان، دانشجو محور
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 281   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی