برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقايسه ميزان يادگيري و رضايت دانشجويان در تدريس به روش سخنراني و يادگيري مبتني بر تيم

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: جعفري زهرا*
 
 *دانشگاه علوم پزشکي ايران
 
عنوان همایش: همايش كشوري آموزش علوم پزشكي
نوع همایش:  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
حامی:  دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 15
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: سخنراني، يادگيري مبتني بر تيم، رضايت، جنسيت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 98   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی