نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقایسه میزان یادگیری و رضایت دانشجویان در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر تیم

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: جعفري زهرا*
 
 *دانشگاه علوم پزشکي ايران
 
عنوان همایش: همايش كشوري آموزش علوم پزشكي
نوع همایش:  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
حامی:  دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 15
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: سخنراني، يادگيري مبتني بر تيم، رضايت، جنسيت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 145   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی