برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

ارزیابی کیفیت سوالات چهار گزینه ای آزمون ارتقاء دستیاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال های 1390 تا 1392

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: اصلاني مهر معصومه*,ضياييها معصومه,علامي عباس,ضيايي امير,درخشان فريبا,صفدري فاطمه,دانااصفهاني زهره
 
 *دانشگاه علوم پزشکي قزوين
 
عنوان همایش: همايش كشوري آموزش علوم پزشكي
نوع همایش:  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
حامی:  دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 15
 
چکیده: 

مقدمه: آزمون هاي چندگزينه اي از عيني ترين و رايج ترين انواع آزمون در آموزش علوم پزشکي هستند و بهبود کيفيت آزمون ها به خصوص در مقاطع تخصصي از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد. آموزش و ارزيابي دستياران تخصصي با توجه به نقش آنان در سلامت جامعه بعنوان جزء مهمي از آموزش مي باشد.هدف اين تحقيق نيز ارزيابي کيفيت سوالات چهار گزينه اي آزمون ارتقاء دستياري دانشگاه علوم پزشکي قزوين در سال هاي 1390 تا 1392 و مقايسه آن با استاندارد مي باشد...

 
کلید واژه: ارزيابي کيفيت، آزمون ارتقاء دستياري، اشکال ساختاري، تاکسونومي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 76   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی