مشخصات مقاله عنوان: رتبهبندی عوامل موثر بر مدیریت تجربه مشتری در باشگاه های بدنسازی و ایروبیک شهر تهران نوع ارائه: مقاله نویسنده: محمودي احمد,شهلائي باقري جواد,رحيمي زاده ميثم,جوكارتنگ كرمي عبدالعظيم عنوان همایش: همايش ملي انجمن علمي مديريت ورزشي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن علمي مديريت ورزشي ايران زمان: 1393, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مديريت، تجربه مشتري، باشگاه ورزشي، بدنسازي مقالات نشریه ای مرتبط: مقايسه رضايتمندي مشتريان باشگاه هاي بدنسازي خصوصي و دولتي مردان شهر تهران بررسي کيفيت خدمات باشگاه هاي بدنسازي شهر اهواز از ديدگاه مشتريانبررسي و مقايسه رضايت مندي مشتريان زن باشگاه هاي بدنسازي خصوصي و دولتي شهر تهرانبررسي و مقايسه رضايت مندي مشتريان زن باشگاه هاي بدنسازي خصوصي و دولتي شهر تهرانطراحي مدل تاثيرگذاري مديريت ارتباط با مشتري (سي.آر.ام) بر رضايت مندي مشتريان از کيفيت خدمات بر اساس مدل سروکوال در باشگاه هاي بدنسازي و ايروبيک مقالات همایشی مرتبط: رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت تجربه مشتری در باشگاه های بدنسازی و ایروبیک شهر تهرانتعیین رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در باشگاه های بدنسازی شهر شیرازتاثیر کیفیت خدمات ارائه شده بر وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی بر اساس مدل سروکوال (با نقش میانجی رضایتمندی مشتریان)ارتباط عوامل رضایتمندی با وفاداری ورزشی مشتریان باشگاه های بدنسازی آقایان کرجمقایسه رضایتمندی مشتریان از امکانات ورزشی باشگاه های بدنسازی دولتی و خصوصی شهر همدان بازدید یکساله 72 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی