مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تیم بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران نوع ارائه: مقاله نویسنده: كوهپايه زاده جليل,جزايري شيما,كرمي آق قلعه هاجر عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مدیران ایده پردازان پایتخت ایلیا، انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: يادگيري فعال، آموزش و يادگيري مبتني برتيم مقالات نشریه ای مرتبط: تولید و بررسی نانو خواص کامپوزیت های برپایه لاستیک طبیعی/ لاستیک اتیلن پروپیلن دی ان مونومر و نانو ذرات اصلاح شده خاک رسمطالعات تطبیقی ترپلیمر شدن اتیلن / پروپیلن/ دی ان مونومرسنتز و بررسی عوامل موثر بر خواص ساختاری لاستیک EPDMبررسی سینتیکی کوپلیمر شدن رادیکال آزاد شبکه ای متیل متاکریلات و اتیلن گلیکول دی متاکریلات در مجاورت آغازگر دو عاملیمیزان مونومر باقیمانده به روش طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریه در نمونه های تهیه شده از آکریل آکروپارس مقالات همایشی مرتبط: ارائه یک تجربه عملی در یادگیری مبتنی بر تیم در دانشگاه علوم پزشکی قزوینروش های پرورش تفکر انتقادی در دانشجویان پرستاریاثربخشی آموزش راهبردهای مطالعه و یادگیری بر میزان یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1392یادگیری مبتنی بر تیم، روشی موثر در تدریس مفاهیم پیچیده درس فیزیولوژی در دانشجویان تغذیهارتقاء کیفیت آموزش با بکارگیری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در دانشگاه علوم پزشکی تهران ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 64 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی