مشخصات مقاله عنوان: تاثیر یک دوره آموزشی مطالعه موردی کوتاه در قالب یادگیری تیمی و بررسی تاثیر آن بر یادگیری خودراهبر و خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان نوع ارائه: مقاله نویسنده: مصلي نژاد ليلي* *دانشگاه علوم پزشکي جهرم عنوان همایش: همايش كشوري آموزش علوم پزشكي نوع همایش: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي حامی: دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد زمان: 1393, دوره 15 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مطالعه موردي کوتاه، يادگيري تيمي، بحث گروهي، خودتنظيمي، خودراهبري مقالات نشریه ای مرتبط: نقش آفرینی دانشگاه در اشتغال: از نظر تا عمل مطالعه موردی، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهدبررسی وضعیت دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدسرنوشت شغلی فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهدرابطه ویژگی های شخصیتی با سبک های هویت در دانشجویاننقش ویژگی های شخصیتی و سبک های هویت در پیش بینی رضایت از زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز مقالات همایشی مرتبط: طراحی یک دوره آموزشی مطالعه موردی کوتاه در قالب یادگیری تیمی و بررسی تاثیر آن بر شاخص های یادگیری تیمی در دانشجویانیادگیری خودراهبر معمان، رویکردی جدید و گامی موثر در یادگیری مداومفراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات) فاوا (در جریان آموزش و یادگیری بر خودتنظیمی یادگیری فراگیرانسبک فرزندپروری و یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزانفرهنگ یادگیری و یادگیری فرهنگی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 216 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی