برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقايسه مدارس هوشمند و عادي از لحاظ ادراک شايستگي و عملکرد تحصيلي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: محمدزاده مريم*
 
 *دانشگاه شهيد چمران، اهواز
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در مهندسي، علوم و تكنولوژي
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1395دوره 3
 
 
چکیده: 

هدف از پژوهش حاضر مقايسه دانش آموزان مدارس هوشمند و عادي از لحاظ ادراک شايستگي و عملکرد تحصيلي بوده است که بدين منظور 180 نفر 90) نفر از دانش آموزان مدارس هوشمند و 90 نفر از دانش آموزان مدارس عادي) دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول اين شهر در سال تحصيلي 1392-93 به روش نمونه گيري تصادفي خوشه اي چند مرحله اي انتخاب شده و به پرسشنامه ادراک شايستگي هارتر (1988) پاسخ گفتند. ...

 
کلید واژه: ادراک شايستگي، عملکرد تحصيلي، مدارس هوشمند، مدارس عادي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 387   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی