برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي تاثير اسراتژي بازاريابي رابطه مند بر مديريت با مشتري (CRM) (مطالعه موردي اداره کل پست استان همدان)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: قنبري مهرداد*,شكوري محمدمهدي,زارعي مروج كمال
 
 *گروه حسابداري، دانشگاه آزاد اسلامي واحد کرمانشاه، کرمانشاه، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مديران ايده پرداز كارين
زمان:  1395دوره 4
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: بازار يابي رابطه مند، استراتژي بازاريابي رابطه مند، اعتماد، تعهد، ارتباطات، مديريت تعارض، شايستگي، مديريت ارتباط بامشتري، خدمات پستي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 80   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی