مشخصات مقاله عنوان: رابطه ی اعتماد، ارزش درک شده و قصد خرید مجدد مشتریان مطالعه موردی: در فروشگاههای اینترنتی 5040 نوع ارائه: مقاله نویسنده: موسوي سيدحبيب,پايدار فرانک عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پرداز كارين زمان: 1395, دوره 4 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: اعتماد، ارزش درکشده، قصد خريد مجدد مقالات نشریه ای مرتبط: ندارد مقالات همایشی مرتبط: ندارد ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 548 آخرین های بلاگ گوگل اسلاید ابزاری برای ارائه محتوانگارش فصل نتیجهگیری در پایان نامهدانلود رایگان مقالات خارجیcover letter چیست و چگونه نگارش می شوداز کجا بدانیم موضوع پژوهش مان تکراری نیست ؟آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشی ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی