برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي تاثير آوازه و شواهد برند خدماتي بر پاسخ هاي رفتاري کاربران شرکت هاي ارائه دهنده خدمات اينترنتي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: مدني رزاقي مجيد,خيري بهرام
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1394دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: برندخدماتي، آوازه برند، شواهدبرند، پاسخ هاي رفتاري مشتريان
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 113   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی