مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاثیر یگانگی برند بر تمایل به پرداخت اضافه قیمت در برندهای گوشی تلفن همراه نوع ارائه: مقاله نویسنده: ميرلوحي مهديه سادات,جعفري سيدمحمدباقر عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: برند، يگانگي برند، اضافه قيمت، گوشي تلفن همراه مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي پيشايندها و پيامدهاي کليدي عشق به برندخريداران گوشي تلفن همراه در تهرانبررسي عشق برند خريداران گوشي تلفن همراه در تهرانبررسي تاثير ابعاد ارزشي بازاريابي رابطه مند و وفاداري مشتري به برند گوشي هاي تلفن همراهراهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتري، محصولات لپ تاپ، گوشي همراه و خودروشناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر وفاداري به برند: مطالعه برند گوشي هاي تلفن همراه مقالات همایشی مرتبط: تاثیر کشور مبدا و برند تجاری بر تصمیمات مصرف کننده برای خرید محصولات لوکس بادوام با تاکید بر گوشی تلفن همراه برند appleمطالعه تطبیقی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب برند تلفن همراه در بین دانشجویان دو کشور ایران و آلمانشناسایی عوامل موثر بر توسعه ارتباط بلند مدت مصرف کنندگان اینترنت شرکتهای تلفن همراه در ایرانبررسی عوامل موثر بر انتخاب برند تلفن همراه از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر تهران و مشهد)زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برند بازدید یکساله 48 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندجدیدترین سرویس های اداره تحلیل دادگان مرکز اطلاعات علمیآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی