مشخصات مقاله عنوان: شناسایی آموزش های مورد نیاز در فرایند طراحی و توسعه محصول جدید از ایده تا محصول نوع ارائه: مقاله نویسنده: شاهسوند مهدي*,يحيي پور محسن,مولاني اقدم محمد *باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، گروه مديريت، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد آيت الله آملي عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: فرايند توسعه محصولات جديد، آموزش، محصولات جديد مقالات نشریه ای مرتبط: مديريت محصولات جديدنقش حوزه هاي سازماني در مديريت تکوين محصول جديد (با رويکرد صنايع خودروسازي ايران)تبيين الگوي تلفيقي فرايند توسعه محصول جديد در حوزه نانوفناوريضرورت پرداختن به توسعه محصولات جديد و نقش نوآوري، R&D و فناوري در آنشناسايي ريسک هاي فناورانه فرايند توسعه محصول جديد و اولويت بندي با فرايند تحليل شبکه اي (ANP) مقالات همایشی مرتبط: بررسی فرآیند توسعه محصول جدید از ایده یابی تا عرضه به بازارضرورت پرداختن به توسعه محصولات جدید و نقش نوآوری، R&D و تکنولوژی در آنبررسی نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها در استراتژی های توسعه محصول جدیدطراحی استراتژیک زنجیره عرضه برای محصول جدید با استفاده از مدلسازی فازیبررسی مدل های جدید توسعه محصولات در طراحی مهندسی بازدید یکساله 116 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی