برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: شرکت گاز خرم آباد)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: قائدي حيدري مهران,رشيدي مسعود
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1394دوره 2
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: بازاريابي، بازاريابي داخلي، محيط داخلي، يادگيري سازماني، محصولات داخلي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 75   pdf-file
 











آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی