برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مديريت ارتباط با مشتري در صنعت بانکداري ايران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: پورميرزا اميد,دهقان تخت فولادي مهدي,پورميرزا آرزو
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس شهر الكترونيك
نوع همایش:  جهاد دانشگاهي
حامی:  پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی
زمان:  1388دوره 2
 
 
چکیده: 

در عصر حاضر بانک ها توجه ويژه اي به مديريت ارتباط با مشتري دارند تا با بکارگيري کليه ابزارهاي موجود بتوانند بيشترين سود را کسب نمايند. امروزه بازاريابي منحصرا توليد، توزيع و فروش نمي باشد بلکه نگرشي عميق در جهت ارتباط طولاني مدت با مشتري دارد. در اين شرايط بانک بانک مي تواند با فراهم نمودن نيازهاي مشتريان بيشترين سود را کسب نمايد. هدف پژوهش حاضر بررسي اجراي مديريت ارتباط با مشتري در بانک سامان است. در اين راستا فرضيه هايي تشکيل گرديد و منافع اجراي مديريت ارتباط با مشتري، فرايند مديريت ارتباط با مشتري، تکنولوژي مربوطه و نظريات مديران و مشتريان در بانک مورد مطالعه قرار گرفت. نتايج نشان داد که مديران بانک سامان با مديريت ارتباط با مشتري آشنايي دارند و در اجراي فرايند مربوطه تلاش مي کنند. بانک سامان تکنولوژي را با فرايندهاي کسب و کار ادغام نموده و در جهت تبعيت از ساختار تشکيلاتي مديريت ارتباط با مشتري گام بر مي دارد. مشتريان بانک سامان با ديدگاه مديريت ارتباط با مشتري آشنايي کافي ندارند. از نظر مشتريان سود سپرده ها، هزينه خدمات بانکي، وضعيت داخلي شعب و تعامل کارکنان از متغيرهايي هستند که توجه خاص آنها را بخود جلب کرده اند.

 
کلید واژه: مشتري مداري، بانکداري الکترونيکي، ارتباط طولاني مدت، نيازهاي مشتريان، آموزش مديران
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 157   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی