برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر رفتار شهروندي سازماني با توجه به رضايت شغلي و تعهد سازماني

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: كاظمي مهدي,محمدكريمي پرستو,خسروي آرمان
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1394دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: بازاريابي داخلي، رضايت شغلي، تعهد سازماني، رفتار شهروندي سازماني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 174   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی