برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثیر برنامه پاداش بر هدف خرید، نوع پاداش، و پاداش زمان بازخرید در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: باشگاه های ورزشی)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: غريبي دربي فاطمه,حيدرزاده كامبيز
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي كاربردي در مديريت و حسابداري
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مديريت ايران، دانشگاه شهيد بهشتي
زمان:  1395دوره 4
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: برنامه پاداش، پاداش زمان بازخريد، هدف خريد، ظرفيت خدمات مديريت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 80   pdf-file
 











آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی