نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان: 

گذر از مدل آمیخته بازاریابی 4Ps به آمیخته بازاریابی اجتماعیCOM-SM

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: عباسپور احسان*,انصاري توفيق
 
 *گروه مديريت بازرگاني، واحد آبادان، دانشگاه آزاد اسلامي،خوزستان،ايران، دانشگاه آزاد اسلامي واحد آبادان
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1395دوره 5
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: بازاريابي، مدل آميخته بازاريابي 4Ps ، آميخته بازاريابي اجتماعي COM-SM
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 124   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی