مشخصات مقاله عنوان: نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت بیمه، مطالعه موردی بیمه پارسیان در استان مازندران نوع ارائه: مقاله نویسنده: شريفي سيده زينب* *دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1395, دوره 5 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: کيفيت خدمات، برند، قصد خريد، صنعت بيمه مقالات نشریه ای مرتبط: شناسایی مناطق مستعد جهت تولید سیب زمینی بذری در استان همدان بر اساس ردیابی جمعیت شته های بالدارتعیین اندازه بهینه مزارع سیب زمینی در استان همدان (مطالعه موردی در شهرستان بهار)بررسی کارایی انرژی در تولید سیب زمینی استان همدانتعیین ترکیبات سه رقم سیب زمینی خراسان و تغییرات آن پس از انبارداریمعرفی مقدماتی مناطق تولید سیب زمینی در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری بر اساس ردیابی شته های بالدار مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری بیمه گذاران (مطالعه موردی بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی شرکت بیمه سینا)بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، عوامل تصمیم گیری مصرف کننده و ارزش ویژه برندرضایتمندی مشتریان از طریق کیفیت خدمات و قصد خرید (مورد مطالعه: بانک ملت شهر خرم آباد)رابطه تصویر و آگاهی برند با ارزش ویژه برند از دیدگاه بیمه گذاران در شرکت بیمه آسیا استان مازندرانبررسی تاثیر عوامل موثر بر نگرش مشتریان به توسعه برند با نقش میانجی وفاداری به برند در حوزه خدمات در بین مشتریان بیمه آسیا ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 83 آخرین های بلاگ نگارش فصل نتیجهگیری در پایان نامهدانلود رایگان مقالات خارجیcover letter چیست و چگونه نگارش می شوداز کجا بدانیم موضوع پژوهش مان تکراری نیست ؟آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنید ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی