مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاثیر تجربه برند مقاصد گردشگری بر تمایلات رفتاری گردشگران، مورد مطالعه: استان اردبیل نوع ارائه: مقاله نویسنده: عليپور وحيده,نيرومند محسن,منصوري علي عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1395, دوره 5 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: رفتار بازديدکننده، تجربه برند مقصد، بازديد مجدد، تمايل به توصيه مقالات نشریه ای مرتبط: عوامل موثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزدتبيين مدل ارزش ويژه برند مقصد در صنعت گردشگري (مطالعه موردي: شهر اصفهان)ارزيابي ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري از ديدگاه گردشگران داخلي (مطالعه موردي: شهر تبريز)اثر مسووليت هاي اجتماعي بر توسعه ارزش ويژه برند مقصدهاي گردشگري (مورد مطالعه: شهر اصفهان)شناسايي عوامل موثر در ايجاد برند در شرکت هاي صنايع غذايي مقالات همایشی مرتبط: ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر اصفهانزنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برندارزیابی ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی ایران و ارائه الگوی تحلیلینقش صنعت گردشگری در ساخت برند شهری: چالش ها و فرصت هابررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری برند بازدید یکساله 89 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی