برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد کسب وکار از طریق نقش میانجی هوش تجاری

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: سبزوار سليمه*,حسين پور محمد
 
 *دانشگاه صنايع و معادن تهران، گروه مديريت اجرايي، تهران، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1395دوره 5
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: جهت گيري بازار، عملکرد کسب وکار، مشتري گرايي، رقيب گرايي، هوش تجاري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 417   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی