مشخصات مقاله عنوان: نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر روابط عمومی هوشمند در سازمان ها نوع ارائه: مقاله نویسنده: جواهري حديث,ابراهيم زاده يحيي عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در مهندسي، علوم و تكنولوژي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1395, دوره 4 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مقالات نشریه ای مرتبط: آسیب شناسی فلسفهمولفه های فهم فلسفه سیاسی اسلامیفلسفه اسلامی یا فلسفه مسلمانان مقالات همایشی مرتبط: نقش شبکه های اجتماعی در روابط اعضای خانواده های منطقه 4 شهر تهرانمدیریت بازاریابی نوین با شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از طریق تحلیل شبکه اجتماعیساختارهای بازاریابی شبکه های اجتماعیبررسی نقش تحقیقات بازاریابی و تاثیر آن بر عملکرد سازمانیبررسی مشکلات بازاریابی الکترونیک و ارائه استراتژی هایی برای حل آنها ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 385 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی