برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکی به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی شعب بانک سپه استان گلستان)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: ديلمي محدثه,شهرابي بهزاد,حاجي نژاد اسماعيل
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و علوم انساني
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1395دوره 3
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: کيفيت خدمات، رضايتمندي مشتري، تحليل سلسله مراتبي AHP، بانک سپه
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 152   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی