برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي رابطه خودکارآمدي مشتريان با ابراز شکايت آنها هنگام مواجهه با نقص در ارائه خدمات

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: محمدي فروغ مريم*,غفاري آشتياني پيمان
 
 *دانشگاه آزاد، واحد اراک
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1395دوره 6
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: خودکار آمدي، سبک مقابله، قصد شکايت مشتري، مديريت شکايت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 109   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی