برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تعیین رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری در کسب و کار

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: حيدري بابك*
 
 *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تهران جنوب
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي ايده هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن علمي بازرگاني ايران، انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1395دوره 2
 
چکیده: 

با توجه به بالا رفتن سطح رقابت در بازارهاي جهاني، امروزه سازمان هاي توليدي و خدماتي ميزان رضايت مشتري را بعنوان مهم ترين معيار براي سنجش کيفيت کار خود قلمداد مي کنند و اين روند همچنان در حال افزايش است. ...

 
کلید واژه: کيفيت، خدمات، رضايت مشتري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 77   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی