برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي تاثير بکارگيري اصول نوين بازاريابي بر افزايش ميزان صادرات ايران (مطالعه موردي: اتاق بازرگاني ايران)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: بمبئي زهرا,علي آبادي آزاد اميرمحمود,حسيني حميد*
 
 *دانشگاه تهران، تهران، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي ايده هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن علمي بازرگاني ايران، انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1395دوره 2
 
 
چکیده: 

تدوين طرح يک استراتژي مساله اصلي هر نوع فعاليت تجاري است. استراتژي مشخص مي سازد که شرکت به کجا مي رود و طريق رسيدن به مقصد چيست. استراتژي بازاريابي معمولا به معني انتخاب يک بازار و تصميم گيري درباره نوع کالا، قيمت و سياستهاي مربوط به ترويج و توزيع آن کالا است که بايد توسط شرکت مربوطه صورت پذيرد. ...

 
کلید واژه: اصول نوين بازاريابي، افزايش صادرات، اتاق بازرگاني ايران
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 192   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی