برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده بر وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی بر اساس مدل سروکوال (با نقش میانجی رضایتمندی مشتریان)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: ناصري پلنگرد ولي,صادقي بروجردي سعيد,يوسفي بهرام,صادقي كلاني احديه
 
 
 
عنوان همایش: همايش ملي تحولات علوم ورزشي در حوزه، سلامت، پيشگيري و قهرماني
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)
زمان:  1395دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: کيفيت خدمات ارائه شده، رضايتمندي مشتري، وفاداري، باشگاه هاي بدنسازي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 49   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی