برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تکنیک درس پژوهی و تاثیر آن در یادگیری بهتر درس علوم تجربی پایه ششم دانش آموزان آموزش و پرورش بیرجند

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: معماري اميد*,آرام زينب,ابراهيمي رومنجان محمد,حسني مهدي
 
 *آموزش و پرورش بيرجند
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: درس پژوهي، عمل پژوهي مشاركتي، علوم
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 197   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی