برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی مقایسه ای عوامل مرتبط با یادگیری بالینی از دیدگاه دانشجویان، مربیان و پرسنل پرستاری: یک مطالعه دلفی

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: امامي ميبدي مهناز*,ميرزايي مسعود,فرج خدا تهمينه,سلطاني عربشاهي سيدكامران
 
 *دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد
 
عنوان همایش: همايش سراسري راهكارهاي ارتقاء كيفيت خدمات پرستاري و مامايي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه پزشكي خدمات بهداشتي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 4
 
چکیده: 

مقدمه: آموزش باليني به دليل تکميل نمودن بخش اعظم يادگيري حرفه اي دانشجويان در بالين يکي از مهم ترين بخش هاي فرآيند آموزش در رشته هاي مبتني بر عملکرد باليني است، در حاليکه مطالعات نشان مي دهد آموزش باليني هدفمند طراحي نمي گردد و دانشجويان در اکثر موارد قادر نيستند آموخته هاي خويش را در بالين بيمار به کار گيرند...

 
کلید واژه: يادگيري باليني، دانشجويان پرستاري، مربي پرستاري، مطالعه دلفي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 155   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی