برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مديريت كسب و كار و بازاريابي اسلامي در ديدگاه قرآن و سنت

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: رشيدپور محمدسجاد,نادري نادر,افشين مريم,رستمي شهريار
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1394دوره 3
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: بازاريابي اسلامي، تجارت و كسب و كار اسلامي، قرآن و سنت، مشتري مداري اسلامي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 305   pdf-file
 


moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی