مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی شرکت همراه اول در شهر تهران) نوع ارائه: مقاله نویسنده: موسوي احسان,ثانوي فرد رسول,قهرماني مطلق سحر عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1394, دوره 3 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: بازاريابي رابطه اي، وفاداري مشتري، اعتبار برند، جذابيت هاي جايگزين مقالات نشریه ای مرتبط: واکاوی پدیده شهر- منطقه و الزامات مفهومی آن برای نواحی شهری ایران مطالعه موردی: منطقه کلان شهری مشهدراهبردهای استقرار نظام حکمروایی در منطقه کلان شهری تهرانانباشت سرمایه و تشدید مخاطرات محیطی شهر- منطقه تهرانچشم انداز نظام حاکمیت منطقه کلان شهری تهران مقالات همایشی مرتبط: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت مخابرات خراسان رضوی)بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان فارس)تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی شهر اراکتاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر سنندجبررسی نقش سرمایه رابطه ای بر عملکرد سازمانی امور اقتصاد و دارایی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 107 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی