مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) نوع ارائه: مقاله نویسنده: حسيني حميد,حسين زاده ناهيد عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1394, دوره 3 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: بازاريابي ويروسي، اينترنت، وفاداري مشتريان، دانشگاه پيام نور مقالات نشریه ای مرتبط: نتایج عمل جراحی قلب بدون بای پس قلبی و ریوی در مشهد، سال 81-1379تاثیر تزریق متیل پردنیزولون وریدی پیرامون عمل بر بروز عوارض شناختی بیماران به دنبال بای پس قلبی ریوی در جراحی عروق کرونریارتباط روش های مختلف تهویه ریه حین پمپ قلبی ریوی با پارامترهای تنفسی حوالی عمل در بیمارانی که تحت بای پس عروق کرونر قرار می گیرندبررسی عملکرد حافظه و هیجان های منفی در بیماران تحت عمل بای پس قلب در دو شرایط با و بدون استفاده از پمپ قلبی ریویبررسی پیش آگهی داخل بیمارستانی 101 بیمار بستری در بخش مراقبتهای ویژه قلبی که احیای قلبی ـ ریوی شده اند مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر خرید اجباری و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های ورزشی اردبیل)عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تاثیر آن برر فتار خرید مشتریان محصولات ورزشیتاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر سنندجتعیین عوامل موثر بر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه پیام نور نسبت به وضعیت تحصیل در رشته های کشاورزی مطالعه موردی دانشگاه پیام نور مرکز همدانمقایسه اخلاق حرفه ای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور سقز ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 168 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی