برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

رویکردی نوین و جامع به تبلیغات دهان به دهان موثر

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: نصيري زاده حميدرضا,شكري زاده حميدرضا,مرشدي زاد فاطمه
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1394دوره 3
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: تبليغات، تبليغات دهان به دهان، تبليغات شفاهي، بازاريابي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 190   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی